Skam den som ger sig

Hej!

 

Är nere på kogården igen, men praktik är det då inte. Kände mig illamående och frusen under söndags eftermiddagen, hoppade över middagen för magen kändes inte helt bra och tog bussen till Västervik.

 

Här fick jag feber och tillbringade halva natten vid toastolen och spydde. Var sängliggandes hela gårdagen.

Veterinären kom och knackade på dörren för att se hur jag mådde. Jag försökte se så pigg ut som möjligt (medans jag diskret lutade mig mot dörrkarmen) och nickade leende hela tiden. När jag tänker efter så tror jag att jag svarade vissa meningar på engelska. Efter några minuter blir allt suddigt, sen blinkar det till svart framför ögonen och jag ramlar/sätter mig ner.

 

Så ja, veterinären skrev under mina papper och sa att jag kunde åka tillbaks till Stockholm om jag ville.

 

Ikväll har jag kunnat äta, så det är en klar förbättring. Annars måste jag säga att detta är en bantningsmetod på en helt ny nivå. Två dygn utan mat gör susen för magens form, men inte för energin.

 

Ska se om jag orkar gå till kossorna i morgon, bara vara med och titta liksom.

 

Får hoppas att en natt utan kräkanfall gör mig fit for fight igen. 

 

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0