Lantbruksdjur praktik, vecka 3 av 4

Hej! 
 
Befinner mig i Budapest nu, kom i onsdags och hade tenta igår. State vet, min näst sista tenta är nu avklarad. Sen är det "bara" epidemiologi kvar! Känns väldigt skönt faktiskt! Förut tänkte jag att jag ville vara kvar i tryggheten i skolan, men så känner jag inte längre. Vill bara vara klar och lämna det där nu!
 
Blev alltså bara en kort praktikvecka, men de två dagarna jag var där var bra.
 
 
Igår kväll var jag ute med norska gänget och hade det gøy! Mari, Helle och jag stannade ute lite längre, vi var på Instant och dansade och drack mojito. 
 
 
Idag på förmiddagen gick jag för att kopiera lite saker till min bror, och fick sällskap av två av Christians kompisar, Wissam och Raghid. Vi tog en fika efter (det ösregnade och vi ville inte gå ut). Nu är jag tillbaks i lägenheten och slappar i soffan med Maris voffsing :)
 
Får se vad som händer under kvällen, men jag är helt slut :P festa är inte min grej längre. Kommer ihåg när man precis fick börja gå ut och man kunde vara ute hur länge som helst och ta shot efter shot utan att må dåligt. Det var tider det, haha! 
 
Kram kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0