Kanelbullebak

Hej!
 
Sitter i en lägenhet som är fyllt av kanelbulledoft. Härligt kanske ni tänker, men nej, inte efter 100 kanelbullar. Börjar förstå personer på bageri som faktiskt klarar sig från att äta alla godsaker hela tiden, de måste helt enkelt tröttna på lukten. 
 
I morgon är det international day :D Jag är ansvarig för kalaset i år igen, men denna gång med Zara. Det börjar i morgon klockan 8 då vi hämtar borden, och sen fylls borden med godsaker och skolgården med glada studenter. 
Svenska bordet bjuder på kanelbullar, kladdkakor, hallongrottor, smörgåstårta, knäckebröd osv osv. Jag hittar inte min svenska flagga vilket är lite surt, men ansiktsfärg har jag för att måla fina flaggor på kinderna. 
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0