Grillfest på taket

Hej!
 
Jag saknar den "gamla goda tiden" när jag ordnade grillkvällar ute på Bullandö. Alla vänner kom över och vi grillade, drack svensk cider och pratade långt in på natten. Det är helt klart de bästa kvällarna!
 
Igår var inte långt därifrån, vi var bjudna på grillkväll till Ellinor, som har en lägenhet med takterass. Det var otroligt nog ganska varmt där uppe, och jag tror jag till och med fick lite färg i ansiktet. 
 
Blev inte så sent eftersom solen går ner tidigt och kylan kommer snabbt, men härligt var det!
 
 
 
I fredags firade Christian och jag 2 år, inte dåligt det! Vi gick till Pampas, där vi firade vår förra årsdag. Får se var vi befinner oss nästa år...
 
Är inte söndag en vilodag? Jag har typ hundra saker som ska hinnas med, men just nu sitter jag bara här ute på balkongen och skriver blogginlägg och njuter av solen - tycker jag förtjänar det.
 
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0