Att göra listan

Hej!
 
Idag hade vi den äckligaste food hygiene practicalen hittills, vi kollade nämligen på fiskar. Hela rummet stank av fisk och jag satt och andades med munnen (såg säkert ut som en fisk på land) och mådde illa. Bläää!
 
Elena hade kul i alla fall!
 
I vanliga fall är de labbarna under timmen, give or take sådär 10 min. Denna var två timmar lång. Urk!
 
Jag tröstade mig i djuraffären efteråt med att köpa alldeles för många kattleksaker, hehe..
De ska med i väskan hem till Sverige! Jag tror mycket på mutor, är de inte så man vinner kärlek från alla barn (människor som katter och hundar)?
 
I morgon är det stora bakdagen för mig, ska försöka göra uppåt 100 kanelbullar inför international day. Utöver det har jag en hel del saker att göra, få se vad jag får tid till. 
 
En massa pluggande i alla fall, blir ett kul påsklov ;)
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0