Skärpning

Hej!
 
Det är några saker under tentaperioden som inte riktigt får samma uppmärksamhet som de får annars. En av dem är matlagning och en annan är städning. Detta resulterar i att vårt kök ser ut såhär efter ett tag:
 
Inte okej! Verkligen inte! Tog faktiskt tag i det och gjorde en snabb städning. Det blev genast bättre.
 
Något annat som inte är okej är att från 30 graders värme blev det storm här, och då pratar vi storm som i mörk himmel, blåst och isbitar (!) haglande ner.
 
 
En tredje sak som inte är okej är att jag fegar ut från mina muntliga examer. Gah! Måste sluta lämna in mina topics, vad är det med mig. Okej, djupt andetag och gå vidare! 
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0