Händelslösa dagar

Hej!
 
Jag satt och funderade på om jag hade något roligt att berätta här på bloggen. Det första som slog mig var att jag har uppdaterat min mobil så displayen ser helt annorlunda ut... Ja men på den nivån är det, haha! Spännande saker händer i mitt liv ska ni veta!
 
Nej men Budapest är som vanligt, 30 graders värme, åska och muller om vartannat. Jag läser på här hemma i lägenheten, med fläkten på hela tiden. Food och Animal hygiene pluggar jag till. 
 
Jag är en ganska bra dagdrömmare så i mellan topicsen sitter jag och drömmer mig bort till ett annat liv. Det är så enkelt när jag till exempel läser om hur olika byggnader ska vara konstruerade om man ska ha grisar, för då är min hjärna i full gång att lägga in det i mina gårds-planer.  
 
Nu blir det nog middag här hemma och sen fortsätta läsa!
 
Bild på mamma och Ala som gosar hemma i soffan, snart kommer jag och Nattis och joinar!
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0