Nyår hemma på landet

Gott nytt år allihopa!
 
Förra året firade jag nyårsafton i Budapest, fullt med människor ute på gatorna och massa liv. I år firade jag bara med mamma och pappa, i lugn och ro här ute. Vi åt en god middag, och så tittade vi på raketerna från verandan. Gud vad det smällde, har aldrig varit så mycket raketer i detta område. Sprang ner till hästarna strax efter 12 för att se om de mådde bra och nu på morgonen tittade jag till resten av djuren.
 
Förrätt med avokado, sjögräs-rom (till mig som inte vill ha fisk) och creme fraiche med rödlök.
 
Grillade älgspett med potatiskroketter, sallad och västernbottenost. Riktigt gott! 
 
Till efterätt blev det mini-pajer med frukt och bär i, glass och hemmagjort sorbet på sidan om. 
 
Ingen dålig nyårsmeny :)
 
Så var det nytt år ja! Jag har en del som jag vill förändra från 2014, tror jag ska göra en lista för 2015 vad jag vill ska ske under året så att jag kommer ihåg att jobba mot de mål jag vill varje dag. Får se om jag visar er den sen ;).
 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0