Nedräkning för tillökning

Hej!
 
Nu är det en vecka kvar till Nattis ska få sina bebisar! De får inte gå över tiden, det har jag bestämt!
Hon är så tjock nu, och jag gissar att det kanske är fyra stycken där inne. Har en hel lista med namnförslag på "A". Alla kommer heta SE*Nintalija´s A..... och något bra som passar temat ;)
 
Skulle vilja ordna en hemsida där jag kan lägga upp bilder på bebisarna och så, som en "riktig" uppfödare. Men vet inte hur jag ska hinna det mitt i examensperioden.
 
När man är såhär tjock får de bli lugna "kurragömma-lekar"
 
 Var är Nattis? Magen kan ses som ett handikapp i dessa lägen, haha!
 
Jag läser internal för fullt här hemma! Snart igenom första terminens powerpoints (Internal medicine I) med smådjur, i morgon hoppas jag kunna börja med stordjuren.
 
Kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0