Great things

Heej! 
 
Jag ska bättra mig, jag lovar att det blir fler blogginlägg. Så fort jag får återgå till normal vardag! Har blivit en hel del ändringar i mitt examensschema. Denna examensperiod kan ha varit den svåraste hittills, och jag har hört många i klassen säga detsamma. Jag hade hoppats att komma ikapp denna examensperiod (eftersom jag har legat efter med två tentor sen flera terminer tillbaks). Och jag gjorde de tentorna, men kommer troligtvis sitta kvar med två andra nu i alla fall. Det är sådant som händer, jag tar ett djupt andetag och accepterar situationen. Andas och slappna av ja, det är sisådär på den fronten. Axlarna har varit uppe vid öronen och andningen stundtals i panik. Men just nu är jag lugn, det kan jag faktiskt säga helt ärligt. Läser på obstetrics och det känns helt okej. 
 
 
5 december: Pathology muntlig
11 december: Obstetrics practical
22 december: Ophthalmology skriflig
19 januari: Toxicology skriftlig
30 januari: Obsetrics muntlig
 
Så blev schemat, och nu är det en tenta kvar att göra. Sen åker både jag och Christian till Sverige! Behöver tips vad man borde se som turist i Stockholm, vad ska jag visa Christian? Jag hoppas att det finns mycket snö hemma i alla fall, vet inte om det är ömsesidigt efter denna facebook post från honom dock, hehe..
 
 
Fick en fortune-cookie med maten förresten, och vi vet ju alla att de alltid stämmer till 100%. 
So just watch me, I´m gonna do great!
 
Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0