En annan studiero

Hej!
 
Oj vad tiden går! En vecka har nu gått, och jag väntar fortfarande på att Nattis bebisar ska titta ut. Åker tillbaks till Budapest på måndag, det är inget jag längtar till. Läser väldigt bra här hemma, det är så trivsamt och med de bästa pauserna man kan ha: ut i friska luften. Hade gärna läst hela tiden här hemma, och bara åkt tillbaks för att göra tentor, men det blir på tok för många flygresor. Är lagom trött på att resa efter dessa utlandsstudieår, för att inte tala om kostnaden. 
 
Vattning av ponnisarna. 
 
Min studieplats
 
Idag har dock inte varit en bra läsdag. Den är ju inte över än, men tror inte jag kommer uträtta några mirakel denna kväll. Nytt försök i morgon! Är bara seg i huvudet och allmänt frånvarande idag, usch det är så frustrerande. Speciellt när jag har massor (!) kvar att gå igenom. Smådjur 1, häst och gris är klart. Är inne på kossorna just nu, och sen har jag smådjur 2 också. Bah, hur ska jag hinna? 
På kvällarna, sådär runt 21-23 läser jag opthlmology, kvällskurs kallas det väll? Har tentan samma dag som internal, och även om det är en tiondel av studiemängden så måste det läsas och memoreras också. 
 
Tillbaks till studierna! Kanske ska göra mig en kopp kaffe till först..
 
Kram <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0