Sista terminen

Hej!
 
Detta är nu sista skolterminen på veterinärutbildningen. Och jag kan verkligen inte beskriva känslan. Den dagen jag fick reda på att jag skulle plugga till veterinär i Ungern hade jag precis denna känsla på eftermiddagen när jag tog en skrittur ensam på Piltis. Känslan är som att ha stora förväntningar men samtidigt inte riktigt förstå varför. 
Åh det känns härligt att känna så igen!
 
Här är schemat: väldigt få lektioner, och ännu färre som man faktiskt behöver gå till. 
 
Eftersom jag är ledig fredagar så tänkte jag passa på att åka hem en långhelg så att jag får pussa på mina små kattungar. Mamma uppdaterar mig med bilder hela tiden, och de känns som de växer från en bild till en annan. "Neej, stopp, vänta på mig, ni får inte bli stora än!"
 
Mer än skolstarten har vi haft tid för lite festande. Först med skolan (eller i alla fall största delen av skolan var där), och så alla hjärtans dag såklart. 
 
Jag fick röda rosor av Christian och så gick vi ut och åt på kvällen. Jättefin resturang som Christian tittat ut.
 
Nu så ska jag sätta mig och läsa inför epi-midtermet nästa vecka!
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0