Julkänsla

Hej! 
 
Jag trodde att jag skulle få mer julkänsla av att vara hemma innan jul. De senaste åren känns det som att jag kastat mig hem precis innan julafton och innan jag hunnit landa rent mentalt så är julen över. 
 
Men ingen julkänsla i år heller! Kanske för att jag sitter nergrävd i epidemiologi studier..
 
Det blev den klassiska julritten i alla fall, och ett gott julbord på kvällen. 
 
Julpyntade ponnisar! 
 
Nu sitter jag på djurkliniken med en halt Nattis och väntar på att få ta en röntgenbild. Hon kom hoppande på tre ben över tomten, och jag vet inte vad hon har haft för sig.
 
Kram och god fortsättning! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nina!
Jag har tänkt att plugga till läkare här ibudapest och har lite frågor om staden och studentlivet.har du möjligtvis någon mail jag skulle kunna maila till?
Maja :)

2016-01-12 @ 03:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0