A for effort?

Hej!
 
Ja jag försöker plugga i alla fall! Med betoning på försöker. I vanliga fall läser jag 10 timmar varje dag, nu läser jag kanske två timmar fokuserat och resten sitter jag och funderar på annat.. kanske man skulle fixa kaninburarna, eller varför inte ta ut kameran och ta kort på katterna, var ska jag rida ikväll, ska jag byta om till bikini, vad ska jag äta till lunch idag och så vidare och så vidare. Stora frågor som rör sig i huvudet vettni!
 
 
Till och med Sissla gäspar när jag läser! Sommarlovet är till för att slappa!
 
Ikväll ska jag och Camilla ta en tur ut med hästarna. Min ponny har vrickat foten så hon står på vila i några veckor... typiskt! 
 
Kram kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0