Påskgodis

Hej!
 
Nu närmar det sig slutet på mitt påsklov, men det har varit ett bra sådant så jag är nöjd.
 
Massor av gos med kattungarna såklart! De är helt underbara och jag hade gärna behållt alla tre, men det blir bara lilla Ala Atlantis som stannar. Var iväg med dem till veterinären för vaccinering, chipmärkning och veterinärbesikning under veckan, och de skötte sig så bra. Nu är både Achilles och Axis i sina nya hem, och de kommer nog trivas bra!
 
Halvhjärtade studie-försök med mina små hjärtan <3
 
Jag har träffat Lisa två gånger under lovet, min fina Lisa! En kväll gjorde vi middag tillsammans (läs: Lisa lagade mat och jag drack vin och babblade), och så hade vi Mamma Mia filmkväll med godis, glass och chips efteråt. Ja, jag rullade hem därifrån. En annan dag tog vi en fika på söder, och sedan gick en promenad i vårsolen.
 
 
Har besökt, och haft besök av, både morfar och farfar, med middagar och tårtkalas (påsken är inte en hälsosam tid, hehe).
 
Och så har det blivit flera ridturer, några gånger ensam (bara jag och Piltis), och några gånger med Camilla på Fossa tossa lurventuss. 
Jag vill kunna rida varje dag! Snart så, snart kan jag göra det - är vad jag intalar mig själv i alla fall. 
 
GLAD PÅSK!
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0