Escape room

God kväll! 
 
Sitter och tittar på serier och väntar på en pizza. Känner att jag får vara lite onyttig eftersom jag sprang tidigare idag. Blev en runda i parken med Miltos (Christians kompis) som också tycker om att springa. 
 
Gick ut och satte mig på balkongen efter, och fick sällskap av både Nattis och Christian <3 
 
 
Nu på kvällen har jag varit iväg på något som kallas escape room. Man är ett lag som blir "inlåsta" i ett rum och tillsammans ska lösa diverse utmaningar för att ta sig ut innan en timme gått. Vi klarade det på 45 min,  så jag tyckte vi gjorde det bra. Alla kunde bidra med något och man blev bättre och bättre på att lösa uppgifterna ju mer man kom in i det. Sjukt kul i alla fall, sådant vill jag göra mer av! 
 
Ett av rummen hade en annan trevlig gäst där, hon såg dock ut att ha suttit där ett tag :P
 
Ha en fin kväll! 
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hej. Din kattunge är så jäkla söt asså :) Vi är hos pappa nu, och hon har sovit i min famn hela natten tills nu:p (klockan är snart 6) Hon är stencool med casper också:)

Svar: Hej! Aww, mysigt! Hon brukar somna i knät, men hela natten? :P Haha! Bra att hon är lugn med hund också :)
Nina

2015-04-11 @ 05:58:43
Postat av: Linda

ja, hon somna först med huvudet intryckt i min hals sen gick hon ner och ja sig på min mage. :) Idag har nyst massor av henne så får se om hon får sova hos i mig inatt :p

2015-04-11 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0