Balkong vs takterrass

God morgon! 
 
Idag ska jag läsa forensic, har midterm i veckan och jag har aldrig varit på en endaste lektion så vet knappt vad det handlar om. Lite att läsa igen helt enkelt. 
 
Ska försöka få till lite solande också. Vi får sol på vår balkong runt kl 1 och vid 4 försvinner den i hustaket,  ganska lagom för att man inte ska bli lockad att sitta där toklänge. 
Och så är det ju skönt att inte ha sol hela tiden när det blir så varmt som det blir här i Budapest. 
 
Balkongen blev cat-proofed igår!
 
Balkong i alla ära, men takterrass är något speciellt. Lite avundsjuk blir man när folk kan grilla ute och har plats med massa gäster. Jag får nöja mig med att känna flera som har takterrass.
 
Igår var jag på en takterrass i samma byggnad, vi firade Kathrine som fyllde år.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0