Val

Hej hej!
 
Ja vad ska man säga om valet.. besviken på det svenska folket. Både för att de rödgröna nu kommer att ta över, och att SD fick så mycket röster. Blev nästan förbannad när man hör vänster säga saker som "vi måste bygga upp vårt samhälle igen efter 8 år av alliansens styre" - vad sjutton menar du? Det är tack vare dem som vi klarade oss så bra i finanskrisen som pågick i hela världen. Sådant bullshit, visa vad ni går för om ni tror att ni kan ens komma i närheten av Reinfeldts och Borgs framgång för svenska samhället. 
 
Nog om detta!
 
Hela dagen igår hade jag slappardag, tittade på tv och pysslade hemma i lägenheten. Såg bland annat filmen "Pretty woman", en klassiker som tillhör mina absolut favoritfilmer.
 
Idag har jag varit på skift från 8 till 16, är på kirurgi avdelningen denna vecka.
 
Och snart är jag påväg dit igen för nattskift. Är så himla trött så vet inte hur jag ska orka en hel natt på ICU. 
I hissen påväg hem, skulle ta kort på mina kläder och glömde bort att le, men minen passar ganska bra in på hur jag kände mig. 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0