Onsdag-torsdag-fredag

God morgon!
 
I onsdags var det vinfestival på Budapests slott. Det var jag, Christian och så massa norskor. Först fick man ett vinglas i entren och sedan var det bara att gå runt och köpa sig ett glas i något av stånden. Ett glas kostade ca 8 kr, vilket gjorde att det blev en hel del glas utöver kvällen.
 
 
Det var den kvällen!
 
På torsdagskvällen var jag inbjuden till styrelsemöte för svenska medicin studenter i Budapest. En rolig nyhet är nu därför att jag är invald i styrelsen! :D Jag har ansvaret för "ingången till de svenska veterinärstudenterna" - så jag ska helt enkelt föra vidare information till studenterna på Szent Istvan och såklart hjälpa till med aktiviteterna som anordnas av styrelsen. 
 
Igår, fredag, var det det årliga "housewarming party" hos några i klassen. Jelly shots var uppradade som vanligt, denna gång 550 stycken! Måste vara det roligaste housewarming partyt jag varit på hos dem, så tråkigt att det var det sista. 
 
 
Efter ett par glas vin och några för många jelly shots så mår jag nu som jag förtjänar. Men inget slappande här inte, nu ska en av posterna fixas i ordning inför rebuslöpet som startar kl 12. 
Vi ska "midsommar-tema" på vår post, vad det innebär får ni veta efter hela kalaset!
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0