Hålla ihop

Hej hej!
 
"Lite dåligt med blogginlägg tycker jag" fick jag höra av mamma här om dagen. Och jag vet om det! Men försöker bara få dagarna att gå ihop. Flänger runt hela dagarna och försöker hålla ihop ett fullspäckat schema, inte bara skolgrejer utan mycket trevligheter också då!
 
I söndags var det välkomstfika för ettorna. Dock är de bara tre stycken nya detta år! Fast då fanns det gott och väl med skolmaterial för dem att dela på.
Tycker det är viktigt att hjälpas åt med skolan, finns ingen anledning att hålla på information eller annat som kan hjälpa andra att lyckas. 
Själv har jag fått massa hjälp från Ida, som nu är på sin 11e termin (sista terminen som är största del praktk). En del springande har därför varit för att kopiera topicslistor som jag fått från henne. 
 
 
Sen har jag varit lite krasslig också, men det har gått över nu! Så idag tog jag första springturen i parken. Skönt var det, och snart blir det Margit springning som gäller.
 
Ikväll är det vinfestival på slottet, ska gå med ett gäng norskor, Salim och Emma och så Christian såklart!
 
Kram <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0