Inte min grej

Hej hej!
 
Nu har jag gjort både state vet och food hygien midtermen, och jag hoppas att jag inte får någon retake på dem. Gjorde ingen strålande insats, för jag kunde inte bry mig mindre om dem. Bara jag står så är jag nöjd!
 
Nu har jag städat och fixat, för strax kommer Lisa hit :D Ska bli så kul att ha henne här!
 
Jag var tvungen att driva lite med Christian när jag städade också. Han har nämligen framför några klagomål om att jag aldrig dammsuger, utan att det alltid är han som gör den biten. Och på sista tiden har han även påpekat att jag nog inte ens vet hur man använder en dammsugare. 
 
 
Dagens små nöjen! 
 
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: skj

Det er feil av Christian å klage på deg.Foreldre får barn som de fortjener, og i dette tilfellet er det Kerstin som kan klandres for ikke å ha lært deg dette før du reiste hjemmefra.

2014-10-29 @ 23:19:56
Postat av: Nina

Haha helt sant!

2014-10-31 @ 20:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0