Film

Hej hej!
 
Jag har slutat plugga för idag och snart ska jag hoppa i säng och titta på en serie. Börjar dock få slut på serier att titta på, så jag letar desperat efter något nytt (tips någon?).
Jag är ganska dålig på att se på film, så där finns det säkert massor att hämta, men känner att serie-formatet är mer för mig.
 
Förresten är det filminspelning på Budapest gator nu igen. Budapest är tydligen den optimala bakgrunden till filmer som ska se ut som krig under 1900 talet. Så när som helst när du är ute och går på gatorna så kan du råka traska in i ett Andra världskriget scenario.  
 
Första året som jag bodde här spelade de in "In the land of blood and honey", som jag såklart inte sett då ;).
 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0