Budapest anropar

Hej!
 
8 grader och reeeegn säger Budapest vädret idag. Inte som att det spelar någon roll för mig, fastkedjad vid skrivbordet som jag är. Pluggar patho jag, och lite mer patho. 
Lagt upp en plan över vad jag ska göra varje dag och den ger mig både huvudvärk och magsår, hehe.. Livet leker vettni!
 
Nej riktigt så farligt är det inte, men det är helt enkelt som vilken examensperiod som helst här i Budapest.
 
I helgen hade vi Höstsittning med svenska studenter här i Budapest. Folk från medicin, veterinär, tandläkare, psykolog och ekonomi fanns på plats för att äta och dricka tillsammans. Det var vi i styrelsen som har ordnat ihop eventet, och det blev så lyckat!
Middagen var på en båt någonstans på Donau.  
 
 
Kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0