Veckan innan examensperioden

Hej!
 
Just hemkommen från nattskift på Ullö. Var en lugn natt, några få saker att göra vid tolv, tre och sex. 
Känns skönt att denna vecka är slut, trots att allt egentligen gått väldigt bra. Jag genomförde 4 tentor, och i alla fall 3 av 4 gick bra (den sista har jag inte fått resultatet på än). 
Och jag jag avslutade mina sista electives för denna termin. Har samlat ihop hela 22 poäng! Vi ska ha 44 poäng i electives när vi slutar. Så att lyckas få hälften på en termin är egentligen inte klokt. Hur tänkte jag egentligen? Haha!
 
Nu kan jag dra ett sträck över massor av saker i mitt examenschema! Dock har det tillkommit en tenta till "Pet animal diseases", pressade in den där i mellan.
 
8 maj - Fish hygiene and diseases
12 maj - Lab animal scinece
13 maj - Parasitoses (elective)
15 maj - Incubation of poultry eggs (elective)
16 maj - Bee hygiene and diseases
16 maj - Nattskift Ullö
20 maj - Parasitology (written + oral)
23 maj - Surgery I
27 maj - Surgery III
30 maj - Pet animal diseases
5 juni - Nattskift Ullö
Jens student 9 juni (hemma i Sverige mellan 6e-10e)
12 juni - Histopathology
Någonstans i juni - Organ recognition, pathology dissection, pathology oral
25 juni - Toxicology
26 juni - Dagskift Ullö
 
Se där! Det går framåt! Nu är det parasitologi som gäller! Jag ska ge järnet!
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0