Tentor avklarade och mamma på besök

Hej hej!
 
Jag har fullt upp med att plugga och springa till tentor. Gjorde surgery 1 i fredags och väntade otåligt på resultatet eftersom Surgery 3 bara får göras om den första är godkänd.
Gick hela helgen och mailade även professorn på måndagen och frågade. Tisdag morgon, en timme innan min nästa tenta fick jag svar "Du får göra examen, du fick en trea i Surgery 1". 
Toppen med framförhållning! Men nu är både surgery tentorna avklarade och förhoppningsvis är även tenta nummer två klarad. 
 
Mitt tenta schema ser bara bättre och bättre ut :)
8 maj - Fish hygiene and diseases
12 maj - Lab animal scinece
13 maj - Parasitoses (elective)
15 maj - Incubation of poultry eggs (elective)
16 maj - Bee hygiene and diseases
16 maj - Nattskift Ullö
20 maj - Parasitology (written + oral)
23 maj - Surgery I
27 maj - Surgery III
30 maj - Pet animal diseases
3 juni - Nattskift Ullö
Jens student 9 juni (hemma i Sverige mellan 6e-10e)
12 juni - Histopathology
19 juni - Organ recognition, pathology dissection, pathology oral
25 juni - Toxicology
26 juni - Dagskift Ullö
 
Och nu är mamma här! Hon stannar bara till i morgon dock, och tar med sig min lilla hårboll hem. Det jag ville berätta förut som skulle hända var att jag skulle göra ultraljud på Nattis som är parad. Men det var för tidigt för att se något, så kunde inte berätta några roliga nyheter (att Nattis var dräktig då!) för er.
Så nu åker hon till Sverige och så får jag bara hoppas på att magen växer, utan att ha konfirmerat någon dräktighet med ett ultraljud. 
 
Nu väntar sushi här!
 
Förlåt att jag inte har bilder i mina blogginlägg längre. Min bluetooth har valt att sluta skicka över bilder..
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0