Födelsedagsfirande

Hej hej!
 
Igår var det min födelsedag! Mitt i examensperioden, lämpligt nog. Men visst blev et lite firande i alla fall. På morgonen möttes jag av en härligt frukostbricka i kylen med diverse godsaker (ost, jordgubbar, kex, choklad) som jag fick av Ellinor (min roommate). 
 
Därefter blev det surgery pluggande på cafe Costa med Christian. Har examen i morgon i surgery I. Egentligen ska vi vara klara med den för ett år sedan, men jag valde att inte göra den på grund av att det inte fanns någon energi till det. 
 
Därefter gick vi hem och vi bestämde att Christian skulle komma över lite senare för att lämna lite surgery papper och kanske äta middag här.
När det ringde på dörren blev jag dock väldigt överraskad. Ett helt gäng med kompisar från klassen stod ute i gången och sjöng "Happy brithday". Så gulligt av dem! Och så fint av Christian att organisera ihop det hela. Fick chokladtårta, blommor och lite sparkling wine av allihopa. 
Kvällen avslutades med kortspel och jag tror att alla var övertygade om att vi måste spela mer kort/boardgames i framtiden! Så sjukt kul!
 
Av Christian fick jag en superfin vit klänner som är öppen bak och har två band som hänger ner. Svårt att förklara, men ni kommer definitivt få se bilder på den i framtiden när jag har den på mig - så var tålmodiga ;)
 
Surgery pluggande nu!
Och lite annat spännande kommer hända idag... oj oj oj vad måga cliff-hangers jag lämnar idag ;)
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0