Eurovision uppladdning

Hej hej!
 
Jag som brukar vara den största Melodifestivalen/Eurovision song contest nörden känner mig helt efter i år. Nu är det redan dags, och jag har inte ens kollat igenom alla bidrag. Okej jag har hört de flesta, men jag brukar helt klart vara mer insatt.
 
Jag och Mari är bortbjudna till Ingrid-Maria - som har både tv och en stor soffa, det blir perfekt!
 
Har pluggat parasiter och ännu mer parasiter idag, inför final i parasitologi. Och nu innan jag måste börja göra mig i ordning för att gå ska jag försöka hinna läsa lite om parasiter - inför min valbara kurs i parasitoses denna gång.
Känns som att jag kommer kunna allt om de små äckliga varelserna ganska bra efter denna termin.. 
 
Tog en springtur i parken idag föresten. Det gick förvånansvärt lätt måste jag säga! Hade med mig lilla Nira som springsällskap. Jag borde verkligen ha en egen hund som jag kan springa med... Får se hur det blir med den saken i framtiden. 
 
Liiite mer läsning nu, sen ska du få roa dig hela kvällen kära hjärna. Sista spurten för idag!
 
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0