Ensam

Hej hej!
 
Så då var de korta dagarna med besök över, och nu har jag varken katt eller mamma här. Buhuu!
Känner mig som en förrädare när jag ser Nattis titta tillbaks på mig genom buren. MEN det positiva är att jag ska hem redan om en vecka och en dag! Då är det Jens student som väntas, och det kan jag verkligen inte missa. 
 
Mamma och jag har ätit goda frukostar, luncher och middagar.
Nybakta delikatesser från bageriet, jordgubbar från fruktaffären nedanför och så lite tillbör till det. Det är lyx-student frukost kan jag meddela!
 
Ett stycke lunch: massa sushi som både mamma och jag älskar
 
Och igår kväll åt vi middag på Vapiano med Christian. Mysigt mysigt!
Väskan packade vi sent igår kväll, och det måste se lite roligt ut när den går igenom säkerhetskontrollet. En aning katt-inpirerad packning!
 
Detta är bara Nattis som prövar ut väskan..
 
Packningen: två säckar kattmat, två fästinghalsband, katt-vatten fontän, kattsäng, två påsar Wiskas och en stor förpackning Kitekat. 
Ja men då så, här är crazy cat lady ute och reser, mahaha och det är inte jag! (Bara jag som handlat och packat)
 
Snart ska jag sätta igång och plugga! Mamma lämnade lite tröst för några dagar i alla fall:
 
Det som inte är ätbart är en hårddisk som jag ska spara allt viktigt från datorn på. Av tidigare erfarenhet så kommer denna dator sluta sitt liv med en stor krasch och sedan vara obrukbar. Bättre att spara upp allt jag har på två ställen, i fall att.
 
Kram <3 Håller tummarna att mamma får en bra flygtur!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0