Bita ihop

God morgon!
 
Jag är inte riktigt på humör för att sätta igång dagens pluggande, inte riktigt än. Så jag skriver några rader här istället.
Jag är så otroligt trött på mornarna nu för tiden. Igår stack jag ut och sprang vid åtta på kvällen och gick och la mig strax innan tio, och släkte lampan ganska omgående. Trots 10 timmars sömn så vaknade jag trött och kände att jag nog kan sova hela dagen ut. Måste vara för att jag har kört ett så hårt schema de senaste veckorna. 
 
Gjorde pet animal examen igår, men det gick som väntat när jag inte ens har kollat på materialet.. Jag gissade hej vilt! Hehe! Känna igen de olika arterna tror jag dock jag fick poäng för! 
Klara jag den inte så tar jag den nästa termin eller nått, den behöver ca 1-2 dagars pluggande. 
 
Men nu är det patho läsning på allvar! Ska försöka hinna med 15 topics per dag, och så lite histopath. Fast man vet aldrig hur det faktiskt är att läsa till examen innan man har börjat, så man kan behöva omstrukturera sin plan flera gånger. 
 
Kvar är nu: Histopath 12e juni, Patho dissection + oral 19 juni och Toxicology 25e juni
Kanske inte gör toxon, utan pet animal istället den 26e, men då behöver jag flytta mitt skift.
Efter det är det sommarlov! Åh vad jag längtar efter detta lov! Hästar, sjön, grilla och umgås med familj och vänner - jag kan knappt vänta!
 
 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0