Post-party skrivande

Heej!
 
Igår var det party här i Budapest, lite märkligt att ha det på en tordag, men det är på trosdagskvällarna som det är Equus.
Vi började med förfest hos Kosi, en tjej i klassen, och begav oss till Equus vid midnatt. Hade riktigt kul och det blev massa dans och skratt. 
 
Tror jag somnade runt klockan 6 i morse... jag är lite småtrött nu ja. 
 
På dagen igår gick jag och Christian till ett café och firade att det var sol ute, eller nått.. hehe. Måste man ha en ursäkt att äta glass och dricka banan smoothie? Inte alls!
 
 
Jag gymmade med Mari på kvällen innan vi gick ut, så döm inte. 
 
Jag blir så glad när jag upptäcker nya bra saker här i Budapest, saker som man inte visste om men som visar sig vara toppen bra. I morse visade Christian mig en marknad som ligger alldeles nära min lägenhet. Där sålde de alla sorters grönsaker och frukt, kött och kyckling. Riktigt fin kvalité på varorna!
 
 
Nu sitter jag och skriver på uppsatsen till "Lab animal science and bioethics" kursen som ska vara inne på måndag. Ämnet ska handla om något med etik och djur. Exempel: tjurfäktning, djurförsök osv. 
Jag har kommit fram till min rubrik än så länge. Men är inte riktigt på skrivhumör för tillfället. 
Sticker nog ut och springer snart istället!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0