Middag på middag

Hej hej!
 
Måndag igen, lång dag i skolan! Och inte får man slappna av när man kommer hem heller, måste nämligen sätta igång med pathologi-pluggandet ikväll. Har midterm nästa vecka, och pathologi är något som jag tycker är ganska knepigt. 
 
Lämnade in min ethics essay idag i alla fall, den blev klar i tid trots att jag sköt upp den tills sista timmarna. Är ganska nöjd med den, men den kunde såklart varit bättre. Trots att jag känner att min engelska verkligen har utvecklats så är den inte riktigt uppsats-skrivar redo än. Bad Chrisitan läsa igenom den och se till att jag inte rört till det allt för mycket. Fick kommentaren "Det är intressant, när jag läser den här så får jag verkligen förståelse för hur svenskan är uppbyggd". Jag tror det var den mest smidiga, finaste, inlindade negativa kritiken jag har hört, haha!
 
I lördags var jag på middag med det libanesiska gänget och fick prova på libanesisk mat. Var riktigt gott måste jag säga!
 
Resturangen med landets flagga
 
 
 Påvägen hem: finaste byggnaden i Budapest alltså..
 
Därefter hann jag bara hem och vända i dörren, för sedan var det födelsedagsfirande för en norsk tjej i klassen. 
Tog dock bara efterrätt och vin på den middagen, kunde inte få i mig mer mat.
 
 
Kram <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0