Fågelkvitter

Hejsan!
 
Jag hade lite monitorering att göra klockan 6 i morse, så jag är redan uppe såhär en lördagsmorgon. 
Var en väldigt lugn natt på Ullö, inga medicineringar utan bara monitorering av hästar. Och så är vi hela 4 stycken. Såg lite annorlunda ut när jag gjorde nattskiftet på jullovet. 
 
Nu sitter jag och pluggar i biblioteket, det är som ett storts vindsloft, och jag hör massor av fågelkvitter utanför. Tänkte ta en promenad ute om en stund, verkar bli en fin dag idag. 
 
Föresten så ska jag åka till Norge i maj, är inbjuden av Mari att hälsa på deras gård. Och vi har planerat in så att vi ska vara där när deras ca 100 får ska lamma. Ska bli riktigt kul! Jag längtar!
 
Var på tågstationen också och bokade sista delen av resan till Italien, så nu är hela den klar inför påsklovet. Åker från Budapest till Wien (det tar ca 3 timmar) och så därifrån åker jag nattåg till Milano. Det blir ett litet äventyr för mig och Nattis! Har aldrig åkt tåg så långt förut, men det ska nog gå bra. 
 
 
 
Så mycket att se fram emot nu alltså!
 
Vi får skjuts till tågstationen klockan 8.30 från Ullö, och sen måste jag skynda mig för jag har lektion 9.15 i skolan. En elective kurs om parasiter, varför, varför en lördag?
 
Kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0