Terapi

Hej!
 
Åh vilken dålig pluggdag, jag som trodde jag hade en så lovande dag framför mig när jag började i morse. Pluggade flitigt på förmiddagen, låg ute i solen och läste om dissektions teknik på balkongen vid lunch och sen... så blev det inte mer än så.
Patho är inte så kul som man kan tro med sina 150 topics + dissektion i 32 graders värme. Inte jättekul. Märkligt nog.
 
Så jag kör lite tröst terapi med mig själv just nu. Det innebär att prata med mamma, titta på fina hästgårdar runt omkring Stockholm (med sjöutsikt och stora hagar och ljusa stor rum och massa boxplatser och potentiella små gästhus och hönshus och.. allt som jag vill ha :)), sätta på en serie på datorn och äta god mat till.
 
I morgon blir en bättre dag :)
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0