Moving forward

Hejsan!
 
Gjorde histopathon idag, och det gick strålande. Om man får över en 3a så får man "behålla" betyget under 1 år, för att göra final dissektion och muntliga examen. Och jag fick en 5a, så nu har jag tid på mig att klara hela pathon, om jag inte gör den denna termin. 
 
Jag har börjat flytta mina saker till nya lägenheten idag! Några kassar är flyttade och fler ska det bli snart! 
Satt och solade på balkongen tidigare under dagen, älskar sol-läget som vi har nu!
 
 
Blev till och med lite brun på en kort stund!
 
Jag blev förresten officiellt en katt-uppfödare idag, fick tillbaks godkänandet av stamnamnsansökan. Jag heter nu Nintalija´s!  Nu saknas bara lite kattungar som kan döpas till det namnet ;)
 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0