Motivation för sista biten

Hej hej!
 
Jag tror jag har hamnat i en liten motivations svacka. På något sätt inbillar min hjärna sig att den arbetat klart nu. 
Har suttit på café i några dagar i rad och läst, vilket är trevligt, men jag känner ändå att energin inte riktigt finns där. Men det går bättre än att sitta hemma och tråka ihjäl sig i alla fall!
 
Sprungit och gymmat varje kväll nu, det är också något som borde göra att jag känner mig stark och pigg.
 
Kanske är det helt enkelt bara att jag inte har lust att göra pathon. Jag vill helt enkelt inte. Nej det var en dålig attityd! Klart pathon ska göras!
 
Materialet till Pathon: en pathohisto bok (bilder på vävnader och celler och annat trams), två buntar mammal topic listor och en bunt bird topic lista. 
 
Café läsning:
 
Påvägen hem såg jag denna lilla kämpe
Låt oss inspireras av kraften från denna lilla blomma, eller nått..
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kämpa på! Du har vart grym och klarat hur många tentor som helst i år så nu är det bara upploppet kvar! Det fixar du!

Svar: Tack för stöttningen :) jag ska göra mitt bästa ;)
Nina

2014-06-02 @ 14:35:42
URL: http://enjoylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0