Mysig helg med båttur och vänner

Heej!
 
Känner mig så glad och nöjd efter denna helg. Jag åkte med mamma och pappa ut på sjön och sov över en natt i båten. Sol, grillande och kortspel - som en vanlig tur på sjön helt enkelt. 
 
 
Efter en snabb vändning hemma så var jag påväg till Nacka för att träffa Lena och Ellinor. Fina vänner <3
Känns så speciellt när man känt varandra så länge och man tänker på hur livet förändrats och hur konversationerna byter ämnen efter var man är i livet just nu. Ser med spänning fram emot att få veta hur framtiden kommer att se ut, både för mig själv, men också för mina kompisar. Var är vi om 10 år, hur ser våra liv ut då?
 
Ellinor och lilla Bosse som Lena är hundvakt till. 
 
Vi gick till ett mysigt fik som hade goda små bakelser. Satt där i många timmar och bara snackade.
 
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0