Konsten att vara still

Hej hej!
 
Så var denna jobbvecka slut, blev en kort sådan. Skönt med långhelg dock! Kanske blir en tur ut med båten, annars bara slappa hemma. Lisa kommer på fredag, längtar alltid efter att träffa henne. Blir lagom mycket solning och massor av babblande. 
 
I måndags kom Elin över på kvällen och vi satt och pratade på verandan medans solen sakta gick ned. Trevligt med lite kusin-quality time. 
Och så igår var jag på bio med Tonie med flera, såg "How to train your dragon 2". Riktigt bra film alltså, både ettan och tvåan måste jag säga. Jag vill också ha en drake ju! *stampar med foten och tjurar*
 
Appropå något annat så är jag verkligen helt hopplös på att sola, jag blir tokig direkt! Lägger mig ner och tänker "nu Nina ska du bara ligga här och inte göra någonting, slappna av och njut av att vara lat". Kollar på klockan efter "evigheter" av uttråkning... 5 min har gått..
Nej sola är inte min grej, jag orkar inte vara still så länge. Jag behöver flera saker att göra samtidigt, annars blir jag rastlös. Till och med när jag tittar på serier så kan jag behöva läsa bloggar och måla naglarna samtidigt för att inte känna mig uttråkad.
 
Nu håller jag på att ordna en möjlig lösning till just solandet, nämligen ljudböcker. Ska ladda ned några sådana på min mobil och se om det är något för mig. Först upp är Arn böckerna! 
 
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0