God morrrr-gon måndag

Hej hej!
 
Trots att jag är morgonpigg och tycker om känslan av att en ny vecka börjar, så är det alltid svårt att ställa om från helg-tiderna till en mondag morgon med jobb. 
Till och med kattungarna, som på helgen blir instängda lite senare och inte utsläppta för än runt nio på morgonen, tyckte jag var ute lite väl tidigt i morse.
 
Ingen kom emot mig för att hälsa eller springa ut, utan de satte sig alla upp och tittade förvirrat på mig, som "vad gör du här nu? Vi sover ju"
 
 
Nu på eftermiddagen hittade jag sötnosarna med sin mamma, när de tog för sig av en liten slurk. Och folk tror inte att de behöver sin mamma i 12 veckor.. Om alla kunde höra spinnandet i den där lilla skaran så skulle alla förstå hur mycket de behöver sin mamma fortfarande.
 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0