Födelsedagsmiddag och minigolf

Hej hej!
 
I lördags var jag medbjuden på middag på Aqui tapas bar för att fira Malin som fyllde år. Lisa och jag tog följe dit från Slussen och sedan mötte vi alla andra på resturangen. 
Det var 3 födelsedagsfiranden där samtidigt, så det sjöngs och gavs ut efterrätter med sprakande ljus till alla födelsedagsbarn. 
Maten var toppenbra den med, det är ett roligt koncept att ha flera små rätter sådär. Kanske lite avancerat att göra hemma dock..
 
På söndagen spelade familjen minigolf på Siggestas fina golfbana. Älskar hur de har gjort alla små stationer till olika sevärdigheter från Värmdö. Golf är inte min starka sida, men jag knep andra platsen i alla fall. 
 
 
På kvällen stack jag ut och sprang en 7 km runda och fick en bra tid. Det är seriös träning som gäller nu, inför midnattsloppet. 
 
Nu är det tillbaks till normal vecka igen, och jag jobbar fram till torsdag. Detta är min tredje av totalt fyra praktik veckor och jag har egentligen fått ihop tillräckligt med intressanta fall redan. 
 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0