Varannan dag principen

Hej!
 
Varannan dag läser jag bra, varannan dag läser jag inget. Det är ungefär mitt upplägg inför examen. Inte medvetet dock, hade tjänat på att läsa bra varje dag. 
Men vad kan man göra när krafterna är slut och motivationen inte finns. Idag har varit min dåliga dag. Först nu på kvällen som jag faktiskt börjat läsa. 
 
Har jag berättat att jag börjat med en ny serie (haha typ 23e i ordningen eller nått), den heter i alla fall White collar. Riktigt bra serie alltså! Med helt-okej-snygga-Matt Bomer ;) Såklart är han också bög, som resten av alla snygga och begåvade skådespelare. Och alla tjejer suckar besviket, som att vi innan denna information faktiskt skulle haft en chans, haha!
 
 
I alla fall, nu ska jag äta och titta på ett avsnitt. 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0