Trasiga knän och tråkiga topics

Hej hej!
 
Jag läser på med min parasitologi. Inte å mycket mer jag kan göra. Är ganska säker på att jag inte kommer vara redo på tisdag, men är inställd på att göra ett litet försök och sen i så fall ta en retake i slutet av januari.
 
Haft lite småvärk i knäna de senaste dagarna och idag har det brutit ut i ordenlig smärta och svullnad. Inflammation av att sitta på en stol hela dagen? Intressant, intressant.. Skämt å sido så kan jag knappt ta mig fram här i lägenheten. Går med halvböjda/halvraka ben hela tiden och förbannar mina dåliga leder som inte klarar någonting.
 
Men nog om det, ska återgå till mina små topics. Läser just nu om alla Eimeria arter, de som orsakar coccidiosis. Mina minst omtyckta topics tror jag.
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0