Rak linje

Hej!
 
Alltså jag blir så less på denna berg-och-dalbana varenda tenta period. Ena dagen läser man på bra och känner att det nog kommer gå, andra dagen läser man inget, stressar upp sig och deppar ner sig. En rak linje vore väll trevligt.
Eller kanske inte..
 
Är vakt till Christians chinchilla tills han kommer tillbaks till Budapest, så påvägen hem köpte jag en motivations box. 
 
Och jag kände att det var nödvändigt att ta en bild på mig själv och lägga ut på bloggen. För i framtiden när jag tänker tillbaks på tentaperioderna kommer jag säkerligen tänka "men det var nog inte så farligt" - och då kan jag bara titta på bilderna, se mitt bleka ansikte med påsar under ögonen och tänka "jo, men så kul var det nog inte, med tanke på hur jag såg ut under de perioderna". Smart va ;)
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0