Läs-shift

Halloj!
 
Har just gett upp läsningen för ikväll, nu sitter jag bara och sorterar mappar och planerar vad jag ska plugga på i framtiden. 
 
Började plugga hos Christian i förmiddags och när det började närma sig middag traskade jag hem och bjöd över Mari. Så praktiskt att bo i samma hus, fick svaret "Jag har just fått min sushi, men jag tar med mig maten och äter den hos dig jag". 
Sen dess har vi pluggat här, med lugna favoriter på radion och bara läst och läst. 
 
Är lite less på att plugga nu, längtar efter lediga dagar, flera dagar i sträck. Sol, frisk luft, serier och soffa sittande. Ahh min hjärna drömmer sig bort :).
 
Var föresten på The Hobbit på bio, sista dagen som den visades här i Budapest och varken jag, Christian eller Helle kunde låta bli. Vi var bara tvugna att ta oss tid att se den!
 
Haha jag gick lös på bio-snackset ;) det är examensperiod, allt är tillåtet
 
Filmen var i alla fall riktigt bra tycker jag. Dock inte riktigt som i boken, men jag kommer inte ihåg så mycket från boken ändå så det var ingen katastrof. 
Längtar till att jag har tid att sätta mig med en riktigt bra fantasy bok.
 
Det är mycket jag längtar tills nu alltså. Allt händer i februari, allt jag planerar sätter jag upp på "att göra listan" för februari månad. 
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0