Ingen para klar för mig

Hej!
 
Jag gick med omotiverade steg mot parasitologin i morse. Hade en skitdag igår då jag missade mitt anslutande plan i Berlin och var tvungen att vänta i många timmar på nästa plan. Men en katt i liten bur och ständigt oväsen runt omking mig så fick jag inte den bästa läsron.
Var trött, hungrig och ledsen när jag kom sent igår kväll. 
 
Gjorde första delen av parasitologin, protozoa delen. Den gick bra, kunde det mesta på mitt topics och läraren var nöjd. Gick in i det andra rummet och drog två nya topics för del två och tre. Men där tog det stopp, på det ena topicset orkade jag verkligen inte tänka. Skrev upp alla arterna som ingick under topicsen men sen ville min hjärna inte mer. Satt och funderade ett litet tag men inget kom upp. Så jag lämnade in mina topics och gick. Läraren var väldigt schyst och sa att han var ledsen att jag inte var redo och att jag får komma i maj istället. Så så får det bli. 
 
Sen dess har jag legat i sängen, sovit och varit vaken, men bara legat i sängen. Behöver ha en dag utan plan. I morgon blir det ännu bättre, för då får jag sovmorgon för första gången på länge!
 
Vi hörs
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0