Frisk luft? Inte här inte

Hej!
 
Började plugga toxo i morse, som är min nästa examen. Tänkte: det här går jag snabbt igenom, och sen börjar jag med para igen. Har inte börjat med para än.. Suck!
 
Har stressont i magen och känner att min anding är alldeles för kort och inte alls fyller ut lungorna ordentligt. Tryck över bröstet och usch! 
 
Gick en promenad för att få lite frisk luft, men det är ju bara att glömma när vi har ett högstadium här med massa "coola ungdomar" som ska stå och förpesta lukten med sina cigaretter.
Jag förstår inte det här med rökning, det är verkligen helt obegripligt för mig hur man vill lägga pengarna på något så äckligt och skadligt. 
Jag tror dock att i alla fall Sverige så är det inte lika "häftigt att röka" längre. Så förhoppningsvis slutar folk med sådana dumheter. 
 
Nu är Mari här! Dags att börja med parasitologin!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0