Första delen check

Hej!
 
Klar med första delen av para, den skriftliga. Det gick ju inte så bra, men hade bara pluggat "past questions" så jag är bara glad för att jag stod. När man bara pluggar gamla frågor är det inte så mycket bevis på hur mycket man faktiskt kan, mer att man lyckades pressa in massa frågor och svar i huvudet - som man senare kommer glömma. 
 
Den muntliga är den jag satsar på. Har ändat datum till den 21a istället. Hoppas att jag har större chans då med några extra dagar. 
 
11 dec - Immunology (muntlig)
19 dec - Nutrition (muntlig)
6 jan - Parasitology (skriftlig)
17 jan - Toxicology (skriftlig)
21 jan- Parasitology (muntlig)
 

Tog en springtur i parken för jag behövde, vad heter det... clear mina tankar. Ska lägga in resultatet på datorn som vanligt och se hur lång rundan blev. Springer lite olika vägar varje gång. Ser jag en folkmassa längre fram så brukar jag svänga av så jag slipper möta dem. 
 
Rensa! Rensa tankarna heter det! Eller? Strunt samma :P
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0