Borta

Hej!
 
Ni vet när man har tappat bort någonting, som man är säker på att man la på någon plats, men det inte finns där längre och man inte har någon aning om var de är nu.
Så har jag gjort med hälften av parasitologi 1 papprerna, de är spårlöst försvunna. Rivit ut varenda pärm nu. De finns inte.. Var sjutton kan jag gjort av dem!?
 
Jag känner mig helt förvirrad och är alldeles upprörd just nu.. Känns nästan som att jag inbillat mig att jag har haft dem.
Dessa är alternativen var mina kära papper har tagit vägen:
- I soptunnan, min lilla hjärna kunde inte tänka så långt att bara för att terminen var klar betydde det inte att final inte skulle komma. 
- Någonstans i rummet, bara att jag är dålig på att leta. Var är mamma när man behöver henne. 
- Utlånade, men till vem - misstänkta personen nummer ett är redan förhörd. 
 
Var kan de vara? Kanske kan få hjälp av Ellinor som kommer i morgon. 
Har ju bott ensam i lägenheten sen jag kom ner, och den känns verkligen stor när man varken har roomie eller katt.
 
Förutom just nu när jag är upprörd över att jag tappat bort studiematerialet så har jag hittat ett slags lugn i läsningen. Jag läser utan att vara stressad, går igenom allting lugnt och det känns mer som att jag "forskar i ämnet" än att bara banka in det i huvudet. 
Egentligen borde jag väll panikläsa, så lite tid som jag har kvar. Men det orkar jag inte, små steg så att jag inte bryter ner mig. 
 
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0