Bildbombs hejdå, för denna gång

Hej hej!
 
I morgon bitti går flyget till Budapest, med mellanlandning i Berlin som vanligt. Och min lilla Nattis åker med!
 
Här är lite bilder, på Nattis såklart, vad trodde ni? ;)
 
 
När jag åkte till Sverige packade jag väldigt lite, så nu har jag massor av plats i resväskan. Välplanerat, välplanerat - är en van resa nu!
 
 
De senaste gångerna jag åkt till Budapest har jag inte varit det minsta deppig, men denna gång känns det liksom inte som att jag är klar med Sverige. Vill stanna lite till.. 
Men det blir bra, Christian är i Budapest, ska springa på Margit snart, det är snö på marken och mycket festligheter väntar. 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0