3 dagar kvar

Hej!
 
Tre dagar kvar, tre dagar kvar, tre dagar kvar. Snart är jag hemma, med min älskade katt, snön och hästarna.
Skypade med mamma igår, mamma satt i soffan och hade högtalarna på. Plötsligt kommer Nattis nerrusande för trappan - hon hade hört min röst och trodda jag var hemma. Sen hoppade hon upp i mammas knä, kloade och brummade när jag pratade med henne. Jag sa "Nattis, nattis, här är mamma", då sträcker hon ut tassen mot mobilen.
 
Åh det skär i hjärtat att inte ha henne nära mig.
 
Ett annat ställe som också får sin dagliga dos av skärande smärta är mina knän. Jag har till och med gått så långt att jag svär när jag går. Är ingen person som svär i vanliga fall, men när det ilar till i knät och det känns som att jag ska ramla så händer det att det slinker ur mig ett "men för i HEL...ETE". 
Sist jag hade såhär ont var med min axel, som jag senare fick reda på faktiskt var trasig. 
 
Tillbaks till studierna.. buhuhu.. :(
 
/Nina_glad student_91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0