Tidig helg

Hejsan!
 
Detta kommer bli en lång och händelserik helg, så jag delar upp de i flera blogginlägg. 
Andra veckan har gått i skolan och tiden bara försvinner iväg. Vi går 10-11 timmar i skolan på dagarna (med ordinarie schema och electives - valbara kurser). Känns inte som att jag får något gjort!
 
I torsdags slutade jag klockan 6, och fick skynda hem för att lämna skolsakerna och sedan ge mig iväg till födelsedagsmiddagen för Nina.
Resturangen är Italiensk, Trattoria Pomo Dóro, och det var riktigt god mat och trevlig stämning. 
 
 
Nina, Ninas mamma och så lite kompisar :) 
 
Skulle egentligen ut och ta nått glas vin efterråt, men efter en så lång och tung skoldag så var Ellinor och jag tvugna att bara gå hem och stupa i säng. 
Men firandet av Nina ska fortsätta idag, för vi är medbjudna på Opera ikväll (lördag). Har inte varit på det förut, men det känns ju nästan som ett måste att gå på Opera här i Budapest. 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0